Wednesday 1 November 2017

Forex Robot No Loss Rar


ForexRobotNoLoss (Don Steinitz) Anmeldelse Jeg har lest mange fora om Don Steinitz HAS-systemet. Etter min mening (og dette er bare en mening), tror jeg at mange som har prøvd dette EA, ikke har fulgt Dons pengestyringsforslag riktig. På grunn av DD som må opprettholde, må man følge pengestyringen basert på størrelsen på kontoen sin. Jeg driver for tiden en demo med en 5000-konto. Jeg kjører en mini-konto og jeg kjører .05 mange størrelser. Jeg kjører også bare 12 par og det er alt. Jeg har satt min fortjeneste ved faste pips for hver tidsramme, mindre for kortere tidsrammer og mer for lengre tidsrammer. Jeg handler 15M til 1W. Min demonstrasjon er på sin 8. dag på tidspunktet for denne løpingen, og jeg er oppe nesten 5. Nå forstår jeg fullt ut at dette ikke er nok tid, og jeg planlegger faktisk å kjøre denne demoen i de neste 6 månedene før du åpner en live-konto for handel denne EA. Jeg kan definitivt se at en konto blir blåst bort hvis partiene er for store i forhold til kontostørrelsen. Så på dette tidspunktet er jeg veldig fornøyd og vil rapportere tilbake igjen om 30 dager og så igjen hver måned til 6 måneder har gått. Jeg vurderer GOD på dette tidspunktet, da jeg ser noen skjermfeil som jeg vil se utarbeidet, men synes å forårsake ingen ytelsesproblemer på dette tidspunktet. Jeg ønsker velkommen noen tilbakemeldinger IF OG BARE OM riktig styring av penger ble fulgt av deg. På dette tidspunktet er jeg ikke interessert i hearsay eller 3rd party war stories. Jeg er heller ikke interessert i backtesting, jeg har heller ikke kjørt noen heller. Min neste rapport vil være om 3 uker. Forresten, jeg er på ingen måte tilknyttet Don eller hans firma og bryr meg ikke om noen kjøper sitt system. Jeg er interessert i det gode forex-handelssamfunnet som jeg har lært og fått mye av de mange fora jeg deltar i. Skål til alle. Riley Jeg har gjennomgått mange elektroniske handelsprogrammer (Robots, Bots) og har testet over 60 forskjellige Bots. Det er åpenbart at de fleste utviklerne har liten erfaring i handelskurs og vanskeligheter med å oversette handelsstrategier til datakode som handler effektivt. Vår statistikk viser at over 90 av Bots ikke oppfyller forventningen om konsistens og lønnsomhet. Nylig har jeg lagt Robot No loss i en Demo konto og det begynte å handle. Denne Bot har ikke hatt noen vanskeligheter, og det jeg har observert er liten drawdown og det handler ganske ofte. Bot ble festet til 8 valutapar. Bot var trading i Demo på .01 Lot per tusen USD av kontosaldo. Ingen innstillinger eller parametere ble endret. Boten kjører som lastet ned. Jeg har siden lagt Robot No Loss inn i en ekte penger trading konto og det handler veldig bra, det vil si konsekvent og lønnsomt. Det er knyttet til 8 valutapar i den virkelige pengerkontoen. Av 60 Bots Ive testet til dags dato har den laveste nedtellingen av noen Bot. Heres hvorfor jeg tror noen opplever problemer med Robot No Loss Bot: Før du legger bot til et valutakart, må diagrammet lastes med data for alle tidsrammer. For å gjøre dette instruerer Don deg om å klikke gjennom hver tidsramme for diagrammet en gang. På grunn av din Brokers-implementering av MetaTrader-plattformen, kan denne prosessen imidlertid ikke laste til tilstrekkelig historikkdata for valutaparet. Derfor har Robot No Loss ikke dataene i alle tidsrammer som det krever for at logikken skal behandles riktig. Jeg foreslår at du også klikker på hver tidsramme, som Don forklarer. Deretter, mens musepekeren er på kartet og med venstre musepress, trykker du på Page Up-tasten på tastaturet. Dette vil tvinge historiedata for at valutaparet skal lastes ned for den tidsrammen. Gjenta denne prosedyren for hver tidsramme i valutaparet før du legger Robot No Loss til det aktuelle diagrammet. Det neste punktet er at Robot No Loss er utviklet for å handle på .01 partier per tusen USD eller .10 per ti tusen USD for hver handel det åpnes. Det bør også aldri ha mer enn 1 handel åpen på et gitt valutapar til enhver tid, men kan ha flere handler åpne som begrenset av antall valutapar som du legger til Robot No Loss Bot til. Med mange Brokers Demo-kontoer tillater de ikke handel med mikrosolstørrelser (.01 partier). Dette ser ut til å forårsake minst noen av dere problemer, da demo-kontoene dine er en liten balanse. Bare åpne en ny demo-konto med megleren og finansier kontoen med 10 000 USD eller større. Jeg bruker ofte 100 000 USD for enkelhets skyld. Det spiller ingen rolle i demo da du bare er interessert i nedtrekkingen av kontoen som en prosentandel av kontosaldoen, og lønnsomheten som prosent av kontosaldoen, eller PIPs for å fastslå en Bots-ytelse. Hvis du etter å ha sett gode handelsresultater i demo, bestemmer deg for å plassere Robot No Loss til en ekte live penger konto, vær sikker på at du får historiedataene for hver tidsramme for hvert valutapar før du legger bot til diagrammet for handel, akkurat som det er beskrevet ovenfor for en demo-konto. Også, vet hva minimum masse størrelser din live ekte penger konto kan handle. Jeg vil foreslå at uansett balansen i kontoen din som du vil ha handel som micro-lot-inkrementer. Men hvis det ikke kan akseptere micro-lot-bransjer og bare kan øke handler på .10 mange, må du sørge for at du har finansiert kontoen med 10.000 USD eller høyere, eller ja, du vil sannsynligvis risikere et marginalanrop fra megleren fra alvorlig opptrekk. Det er 2 parametere i Robot No Loss: 1) AccountlsMini false 2) AccountlsMicro true Disse 2 parametrene må settes til typen konto du handler enten demo eller en live ekte penger konto. Som nedlastet er disse parametrene satt til verdiene for sann og falsk angitt ovenfor. Hvis kontoen ikke kan handle med mange handelskvoter, og AccountlsMicro T, vil Bot få volumfeil (131) feilmeldinger fra MT4. Ingen handler vil åpne, selv om Bot fortsetter å sende inn forespørsler om å åpne en ny handel for et valutapar. Disse feilmeldingene kan vurderes ved å klikke på fanen Eksperter i MT4-terminalområdet. Jeg tror at hvis du utfører de elementene som er foreslått for deg ovenfor, vil du være veldig fornøyd (som jeg er) med handelsresultatene fra Robot No Loss. No Loss Robot kommer ut av det blå og kunngjør at det kan handle 100 vellykket og 100 automatisk. At8217 er absolutt en opprørende påstand 8211 I8217m ennå for å se et system som er virkelig feilfritt 8211 that8217s umulig. Kan det være et spill på tall Du er det. Men først, funksjonene. No Loss Robot har vokst fra et manuell handelssystem som var basert på trendspotting. Forfatterne hevder å ha hatt stor suksess med sitt system, og de har besluttet å automatisere prosessen. Som et resultat er roboten også trendbasert. Som nøkkelfunksjonen til systemet angir spesifikasjonen samtidig overvåking av 8 forskjellige tidsrammer. All informasjonen hjelper roboten til å oppdage trender med 100 presisjon, som angitt. I tillegg til det tilpasser det seg til ulike markedsforhold som spiller den viktigste delen i trender, men ingen ekstra informasjon om det blir avslørt. Blant annet har No Loss Robot et innebygd pengestyringssystem, støtter alle valutapar og fungerer med hvilken som helst kontostørrelse. Handelsrapporterne avslører imidlertid de reelle egenskapene til denne EA og hvor 0 tapet kommer fra. It8217 er et spill med ekstraordinære tall. Du ser, månedserklæringene viser lukkede lønnsomme handler, som står for 100 suksess, men det som forfatterne unnlater å nevne er det store flytende tapet som ikke regnes i bunnlinjen. Hvis du tar det i betraktning, får du 95 suksessrate. Men det er ikke alt. Siden de negative handlingene aren8217t lukkes tidlig nok og de blir igjen å spise opp kontoen () er gjennomsnittlig tapshandelen enorm. Og det er synd, for selv med stort flytende tap er bunnlinjen lønnsom på rundt 20 avkastning. Andre egenskaper viser at 8220No Loss Robot8221 tar sikte på ca 150 pips Ta fortjeneste med ca 20 pips Stopper tap. Risikobeslutningsraten er i sin tur 0,13, som er rimelig liten. Imidlertid har mange bransjer ikke noe stoppfall, noe som forklarer hvordan det nevnte flytende tapet er mulig. Jeg kan nok, men konkludere med at denne roboten isn8217t er fullført, siden den ikke kutter tapene. Med mindre du anser det for å være et semi-automatisert system der det er opp til deg å lukke de ulønnsomme handler. Samlet sett burde jeg nok anbefale mot No Loss Robot for sitt latterlige forsøk på å lure oss til å tro at det er feilfritt. Imidlertid har den potensial i høyre hender, for til tross for en så stor feil blir det lønnsomt på bunnlinjen (fra de oppgitte oppgavene). Noen flere fakta: Du kan også være interessert i: Kommentar av David Gichohi 19. november 2011 19:05 Jeg har bruk for foreldreversjonen av NolossRobot, som er Has Hedge-roboten, som har to ganger Noloss-nedlasting. Basert på drawdown, bør robotene gjøre nok gevinster for å kompensere tapet. For eksempel roboten gjør 30 av 5000, 1500 drawdown er vanligvis så mye eller mindre for den måneden noen ganger knapt noen DD, neste måned pengene kompunder og gjør det samme, hvis markedet hovedsakelig går sidelengs roboten gjør veldig hyggelig, på grunn av motstridene. Hvis du starter liten og er redd, bruk en liten mengde, og det vil bli sammensatt til et godt beløp innen utgangen av året. Bare stirrer på skjermen og freaker ut. Mange mennesker vil miste spill på fotball og miste 5k i ett spill og se en drawdown på noen få tusen og freak out. Det er fare for alt, bare bruk penger du er virkelig å risikere det er alt. Ingen smerte, ingen gevinst. Kommentar av Kenny Nguyen 26. desember 2011 8:14 Legg igjen en kommentar Kun konstruktiv kritikk er tillatt - ingen hate kommentarer Vær respektfull med andre plakater Ikke legg inn dine kontaktopplysninger - de vil bli redigert eller postet fjernet. Hvis du ønsker å bli kontaktet av andre, bruker du URI-feltet. Ingen selvfremmende eller tilknyttede lenker er tillatt (med unntak av URI-feltet hvis det ikke er referert til i innlegget). Populære Forex ProductsNo Loss Robot er en ny robot på markedet som hevder 100 ingen tapende handler. Tydeligvis er det ingen systemer som kan generere 100 vinnende bransjer, så her er lavt ned. Vel, denne robottens skjønnhet er at den har blitt utviklet og optimalisert for å handle ALT valutapar Ikke å nevne, spot trading gull, sølv og varer. It8217 er viktig at du ser gjennom sprøytenarkomanen og vurderer den virkelige verdien av dette produktet. I8217ll forteller deg en ting: systemet er ikke et sett og glemmer type produkt. Du må ta litt tid å sette opp det. Men når det kjører, har det virkelig gjort folk noen gode penger. Du må bare holde det på kurs. Det er et veldig nyttig produkt som kan ta mye ekstra arbeid på skuldrene når du bruker det riktig. Forex No Loss Robot Gratis DownloadForex Robot No Loss V1 0 Gratis nedlasting Robotic leker er flere morsomme og underholdning, pluss de kan også være fantastiske pedagogiske leker. Robotiske leker er allerede utviklet og raffinert ganske likt siden Leonardo da Vincis-modellen, og også den første roboten leketøy ble produsert i 1939 da Westinghouse opprettet Elektro, en menneskelig robot og sin fantastiske robothundkammerat Sparky. MKD090B-035-GP0-KN En mindre versjon, Omnibot 2000, ville vært en leketøyrobot utviklet gjennom 1980-tallet. WallStreet Forex Robot er den eneste i sitt slag på jorden som er i stand til automatisk å oppdatere sine innstillinger og handelslogikk. Dette holder den alltid optimal trimmet til dagens markedsforhold. WallStreet Forex Robot er blant de få ekte pengeproduserende forexrobotene i markedet og en av de få med ekte bevis på dette. HEXA, en åpen kunstig livsform, gjør mange ting mulig. Seks ben, hver med tre uavhengige skjøter, har muligheten til å gå over noen slags terreng, uavhengig av barrierer og hindringer. HEXA kan til og med klatre opp trapper som var høyere enn hans høyde. I midten av denne roboten er det virkelig et hode med øyne som kan rotere i alle retninger. Enkelt sagt: HEXA trenger ikke å lage rundt i seg selv, som gjør det mulig å bruke sine sensorer og ha raskere reaksjonstider til omgivelsene. Her er mange personer mislykket. De kommer over det vanskelig å backtest en utenlandsk valuta robot. Hvis du aldri sjekker en dyktig rådgiver helt, kan du ikke gjenkjenne hvor perfekt det er sannsynlig at industrien bor. Testing gir deg en rekke opplysninger i forhold til oppførselen i roboten i boligproblemene. Det er noen CFD robot testere som bruker tid til å teste roboter. Disse testerne inkluderer for det meste datavirurer som vet alt om programmering, mye over totalpersonen. Å forlate CFD robottesting mot fagfolk er et område som jeg vil anbefale som de muligens kan tilpasse roboten til å oppføre seg i alle markedsforhold. Dette kan være betydelig som en av de vanlige problemene med roboter er de mislykkes hvis for mange mennesker kjøper dem. Mange mennesker oppdager bare at roboten deres har mislyktes så snart de kjøper den.

No comments:

Post a Comment